My complaint:
Ik heb voor 2 personen een reis geboekt naar Gambia voor 2 weken. Bij het pakket zat de Comfort Class (extra stoelruimte en bagage) in en dat was 1 van de redenen dat ik hier mijn reis heb geboekt.
Nu kreeg ik 5 dagen voor vertrek een mail met een wijziging: De stoelen op de terugreis zijn ineens Economy Class geworden. Op zich kan ik best 6 uur lang mijn knietjes wat hoger ophouden dan op de heenweg alleen; Ik mag nu op de heenreis 25 kg meenemen en op de terugreis maar 20 kg. Ik heb de klantenservice gebeld, maar die kon niets voor mij betekenen; het is niet anders mevrouw…
En dit is nog los van het feit dat ik mijn stoelreservering na het boeken alsnog apart moet betalen (het zat toch bij de prijs in??? Misleidend ARKE!)
Desired solution:
Ik vind dat ik nu niet het (volledige) voordeel van Comfort Class heb (waarvoor ik wel betaal) omdat ik dus niet de 25 kg aan bagage mee kan nemen; immers waar laat ik die overtollige kilo's op de terugweg? Een restitutie van het volledige reserveringgeld (heen + terugreis) lijkt me het minimale wat ARKE kan doen! Temeer omdat de reis als inclusief werd aangeboden en ik dus feitelijk al 2 keer voor onze stoelen heb betaald