My complaint:
Tijdens onze vlucht van Arke fly vlucht OR375 naar Bonaire op 4-2-2012 werd na 3 uur vliegen door de gezagvoerder omgeroepen dat er besloten is terug te keren naar Schiphol. Na 6 uur vliegen werden wij in de kou, zonder jas, naar een hotel vervoerd. Ongeveer 300 passagiers werden door minibusjes!! vervoerd. De volgende dag konden wij pas opnieuw inchecken. Toen bleek de door ons geboekte klasse niet meer beschikbaar en werden wij op comfort klasse geboekt. De medewerker bij de TUI balie verzekerde ons dat wij dezelfde service konden verwachten. Nou vergeet het maar. Nog geen extra glaasje water, het entertainment programma was alleen beschikbaar voor de mensen die gereserveerd hadden. Wanneer je premium vliegt zit deze er standaard bij en hoef je dus ook niet te reserveren!! De stewardes was echter niet om te praten. Kortom zeer slechte service, wij waren niet ingesteld op de comfort klasse en hadden dus geen extra eten of drinken of entertainment bij ons. Een verschrikkelijk begin van onze vakantie.
Desired solution:
Volgens de wetgeving hebben wij recht op 600 euro compensatie per persoon. De toeslag die wij hebben betaald voor Premium comfort willen wij terug alsmede een redelijke schadevergoeding voor het feit dat wij op een andere klasse geboekt werden en natuurlijk terugstorting van de 2x 11 euro voor stoelreservering.