Complaint: daily dream deal te laat

user-195429 on 24 August 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

al enige tijd sta ik ingeschreven voor de arke daily dream deal, waarvan staat dat die in de ochtend word verstuurd. ik krijg de mail al weken of laat ‘s avonds of de volgende dag of zelfs twee dagen later. zo kan je dus nooit winnen.

Desired solution:

ik wil een oprechte kans maken om te winnen en ik denk niet dat het te herstellen is. dus misschien kunnen ze gewoon de reischeques aanbieden want waarschijnlijk heb ik al eens gewonnen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Responded on 13 September 2013 at 09:33

De klacht is niet echt opgelost! Ze beweren dat het aan het hotmail account ligt en dat daardoor de mail te laat komt. Complete onzin! Zodra ik een mail stuur via een ander emailadres naar hotmail komt het direct aan. Alleen bij arke heeft het blijkbaar vertraging!

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben klanten op 6 september 2013 een schriftelijke reactie gegeven. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of