Complaint: Deal van de Dag

user-197638 on 06 September 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb me aangemeld voor de deal van de dag. Ik krijg hem of in de late avonduren, of helemaal niet. Ik baal daar eigenlijk ontzettend van. Als je een actie als deze aangaat als bedrijf moet je er ook voor zorgen dat het in orde is.

Desired solution:

De dagdeal in de ochtend verzenden naar de consument die zich hier voor aangemeld heeft.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste Betsy,

Bedankt voor uw reactie. Wij hebben uw melding doorgegeven aan de afdeling Marketing, zodat zij dit verder kunnen oppakken.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Arke

All complaints of