My complaint:
Wij hebben een reis geboekt naar Amerika op het Arke reisbureau in Almere. We hadden een optie genomen en de prijs viel me heeeel erg mee, dit ook 2x aangegeven en gevraagd of alles in de prijs inzat. Ja hoor, zei de stagiaire. Vervolgens toch de volgende dag een telefoontje dat de kosten van de cruise niet mee waren gekomen en er kwamen even 660 euro bij. Prima! beetje erg slecht! jammer maar helaas… Vervolgens reis definitief geboekt, willen betalen met ING creditcard zodat je 5% korting krijgt!! Bij het invoeren ziet een andere medewerker dat we al korting hebben gehad, blijkbaar om de prijs van de cruise naar beneden te halen, deze was anders rond de 800 euro!!! FIJN! maar volgens mij niet ons probleem? het betalen met een creditcard is een heel ander soort korting en wij kunnen er niks aan doen dat er bij jullie een fout is gemaakt, nu dus eigenlijk 2. ons 2x lekker maken er vervolgens gaan we met een teleurgesteld gevoel weg. Erg jammer! Heb ook een officiële klacht ingediend, vind dit echt geen stijl, zo ga je niet met klanten om en zeker niet bij zo een dure reis.
Desired solution:
Alsnog 5% korting, waar wij gewoon recht op hebben. De regel is er niet voor niks en wij zijn in het bezit van de juiste creditcard!