Complaint: Door een fout van Arke geen 5% creditcardkorting

user-79874 on 13 January 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben een reis geboekt naar Amerika op het Arke reisbureau in Almere. We hadden een optie genomen en de prijs viel me heeeel erg mee, dit ook 2x aangegeven en gevraagd of alles in de prijs inzat. Ja hoor, zei de stagiaire. Vervolgens toch de volgende dag een telefoontje dat de kosten van de cruise niet mee waren gekomen en er kwamen even 660 euro bij. Prima! beetje erg slecht! jammer maar helaas… Vervolgens reis definitief geboekt, willen betalen met ING creditcard zodat je 5% korting krijgt!! Bij het invoeren ziet een andere medewerker dat we al korting hebben gehad, blijkbaar om de prijs van de cruise naar beneden te halen, deze was anders rond de 800 euro!!! FIJN! maar volgens mij niet ons probleem? het betalen met een creditcard is een heel ander soort korting en wij kunnen er niks aan doen dat er bij jullie een fout is gemaakt, nu dus eigenlijk 2. ons 2x lekker maken er vervolgens gaan we met een teleurgesteld gevoel weg. Erg jammer! Heb ook een officiële klacht ingediend, vind dit echt geen stijl, zo ga je niet met klanten om en zeker niet bij zo een dure reis.

Desired solution:

Alsnog 5% korting, waar wij gewoon recht op hebben. De regel is er niet voor niks en wij zijn in het bezit van de juiste creditcard!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Responded on 01 February 2012 at 21:14

Helemaal top! Ik hoorde niks en liep tegen de betaaldatum aan dus heb contact opgenomen met het reisbureau en die hebben contact opgenomen met de klantenservice. Uiteindelijk super snel reactie!

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant heeft een schriftelijke reactie van onze afdeling Reisbureau Support ontvangen. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of