Complaint: Excursie niet vergoed of vervangen, communicatie hostess

user-202842 on 04 October 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ten eerste was de commnunicatie slecht. We konden de hostess niet bereiken.
1. We hadden een excursie geboekt in de eerste week. Dat ging mis, omdat er verwarring was over ons kamernummer. Hotel karakas en club karakas hebben dezelfde kamer nummers. Wij werden opgehaald door een andere excursie, die voor de mensen van het andere hotel geboekt werden.
Uiteindelijk hadden we onze excursie dus gemist.
De dag erna de hostess gebrobeerd te bellen. Geen bereik. Op alle momenten en dagen gebeld dat het telefoonnummer bereikbaar was. Na een paar dagen kregen we iemand aan de lijn. Die zou ons probleem voorleggen en terug bellen. Daarna niks meer gehoord. Toen kwam ik een dag later andere arke hostessen tegen bij een info bij eenkomst. En heb ik ze aangesproken op ons probleem. Ze zouden ons trug bellen ( hoewel ik toen al wat weerstand voelde). Niks meer gehoord. Erg jammer en vervelend dat we ons niet gehoord en gezien voelde. Koste ons ook tijd en energie.
We stonden best open voor een oplossing. Een vervangende excursie of de helft van het geld terug. Maar niks gehoord.
Nu zijn we alweer een week terug en nog niks gehoord.

2. Vliegtijden terug reis waren niet aanwezig. De vluchtijden ziuden een dag ervoor er op staan. Die stonden er niet. Op de dag zelf ook niet. We hebben alle drie de telefoonnumers gebeld (ook het nood nr) en kregen niemand te pakken. Nu hadden we het geluk dat we ‘s avonds pas zouden vliegen. Maar wilden wel weten of de vluchttijden veranderd waren en hoe laat we opgehaald zouden worden. Ook in verband met het eventueel verlengen van de kamer. Uiteindelijk belde de receptioniste van club karakas (waar we verbleven van 13-27 september) arke op. En werden we op de hoogte gesteld van de ophaaltijden.

Op zich was punt 2 nog wel te overzien, maar na punt 1 was het allemaal de druppel.

Desired solution:

We zouden graag het excursie geld van 78,- terug krijgen. We hebben deze vakantie low budget gedaan, omdat we anders niet op vakantie konden. Dus we zouden blij zijn met deze oplossing.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 21 oktober 2013 een schriftelijke reactie gegeven aan de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of