Complaint: extra landing

user-181560 on 01 June 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Waarom word er bij de reis niet vermeld dat er een extra stop tussen kan zitten van een ander eiland , dit kost extra tijd van mijn vakantie , mocht dit vermeld worden zou ik zeker niet voor deze reis zijn gegaan , erg slordig

Tevens is deze vakantie dag al verloren gegaan omdat ik pas 22:15 op het vliegveld land en de terug reis net na 24:00 uur terug kom wat ook meteen als dag geld

Desired solution:

misschien 2 x 50 euro terug storten op mijn rekening op dit hele gebeuren , mijn 9 dagen zijn bijna 7 dagen op

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 19 juni een schriftelijke reactie gestuurd naar de klant. Vriendelijke groet, webcareteam Arke

All complaints of