Complaint: forse korting na reeds gemaakte boeking

user-92950 on 26 March 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 28 febr 2012 heb ik via arke.nl een reis geboekt naar Egypte. Dit heb ik snel gedaan omdat erbij stond dat het de laatste 4 plaatsen betrof. Twee weken later zie ik echter dat er toch nog wel degelijk plaatsen te boeken zijn voor maar liefst 800 euro korting en 100 euro méér vroegboekkorting! Het betreft dus een verschil van minimaal 900 euro. Dit vind ik onacceptabel.
Ik ga ervan uit dat Arke mij nu ook deze korting geeft, dan wel een tegemoetkoming hierin. Een verschil van 25% vind ik niet acceptabel. Aangezien we de gehele reissom reeds hebben voldaan, zou een alternatieve oplossing kunnen zijn dat Arke de boeking wijzigt naar het buurhotel. Dit hotel is inclusief de extra korting nu even duur.
U kunt zich voorstellen dat wij zonder tegemoetkoming erg teleurgesteld zullen zijn en in de toekomst niet meer bij Arke zullen boeken. Indien er geen correctie plaatsvindt zullen we ook zeker negatieve publiciteit zoeken.

Desired solution:

Dat we deze korting ook krijgen dan wel een wijziging naar een ander hotel.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 29 maart 2012 een schriftelijke reactie naar de klant gestuurd. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of