Complaint: Fout op fout

user-202697 on 03 October 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Door ziekte reis moeten annuleren. Dit per telefoon gedaan; we zouden van Arke 106 euro geretourneerd krijgen. Het restant van de betaalde reissom moesten we claimen bij onze verzekering. Arke stuurde ons een foutieve bevestiging, waarin genoemd werd dat we de volledige reissom (1084 euro) van hen zouden ontvangen. Na het weekend meteen gebeld met Arke; inderdaad een foutje gemaakt dat meteen hersteld zou worden en we konden een verbeterde bevestiging tegemoet zien, i.v.m. Onze verzekering. Niet dus!! De volgende dag wel een mail van Arke: een aanmaning om per omgaande de reissom aan hen over te maken??!! Weer gebeld: geen excuus, lang in de wacht staan en ze zouden ons binnen een half uur ssterugbellen. Niet dus!! Een dag later blijkt de hele reissom op onze rekening teruggestort is geworden?? Weer gebeld: dezelfde ervaring dus geen excuus o.i.d. Wel een mail, nu met de juiste bedragen, waarop wij dezelfde dag het teveel ontvangen bedrag teruggestort hebben aan Arke. Wij verkeerden in de veronderstelling dat hiermee de kous af was. Niet dus!!
Tot onze stomme verbazing werden we ruim een week later gebeld door Arke: waarom we nog steeds niet betaald hadden??!! Dit telefoontje was op 2 oktober.s
Onze computer opgestart en uitgelegd dat het bedrag al meteen teruggestort was door ons. De medewerker hield vol dat het niet ontvangen was. Nog eens alle gegevens doorgenomen. Wat bleek? Er was niet verder gekeken dan de maand oktober, terwijl wij op 25 september teruggestort hadden! Hoe dom kun je zijn? Kwalijk is dat dit alles zonder enige vorm van excuus van de kant van Arke is gebeurd. Enig begrip voor het feit dat wij niet zonder aanleiding (ziekte!) zo kort voor vertrek moesten annuleren, en dus genoeg aan onszelf hebben, is er totaal niet. En dus zeker niet op al deze onnodige heisa van de kant van Arke zitten te wachten.
Heel apart is dat, bij tel.contact met Arke, een blikken stem vertelt dat dit gesprek opgenomen wordt voor trainingsdoeleinden. Wat bedoel je??

Desired solution:

Op z'n minst schriftelijk excuus van Arke

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Responded on 18 October 2013 at 12:40

Excuus en bloemenbon in dank aanvaard.

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 15 oktober 2013 telefonisch contact gehad met de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of