Complaint: geen service voor studenten

user-22103 on 18 September 2010 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

2 weken geleden liep ik bij een arke vestiging binnen. Ik wou 2 vliegtickets (naar hongkong en van bali) boeken en verblijf op kuala lumpur. Ondanks dat ik de enige was die aan de balie stond werd me verteld dat het te druk was om me nu te helpen. Mijn naam, telefoonnummer, adres en reis data werden opgeschreven en het zou meteen worden uitgezocht. Na een week te hebben gewacht heb ik mijn tickets elders online geboekt. Misschien zijn ze mijn data kwijtgeraakt en was het administratief slordig, misschien is het omdat ik student ben (die inderdaad stereotypisch niet bijster veel geld heeft, maar er zijn plenty uitzonderingen en ik had graag via arke mijn tickets en verblijf geboekt)

Gewenste oplossing

mocht het administratief zo\\\’n rommel zijn is het beter om niet met losse papiertjes te werken, maar meteen een afspraak te maken wanneer het wel gelegen is dat ik langskom om een reis te boeken en geadviseerd te kunnen worden.
mochten studenten geen doelgroep zijn, ongeacht hun eigen financiele situatie, laat me dan niet in de waan dat ik enige medewerking of service kan verwachtten.

All complaints of