Complaint: gemiste nacht

user-176565 on 02 May 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik vindt het gewoon schandalig dat er na ruim een week geen enkele reactie is op mijn eerdere klacht met dezelfde titel.
Wij zullen zaterdag vertrekkenmet 6 personen,
maar we zijn nog steeds niet blij met de afspraken zoals die er nu zijn,en er is nog geen andere optie geboden.

geen goed woord over voor arke op dit moment
ze zullen heel wat moeten doen om dit vertrouwen dat we hadden terug te winnen

Desired solution:

oplossing zie eerdere klacht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 27 juni 2013 telefonisch contact gehad met de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of