My complaint:
Onderstaande mail had ik graag aan Arke gestuurd maar blijkbaar kan dit enkel schriftelijk.
Geachte heer, mevrouw,
Wij reizen al jaren met Arke en hebben steeds kunnen rekenen op een uitstekende service en kwaliteit.
Ons reis start op het moment dat we het vliegtuig opstappen. Om zeker te zijn om van alle comfort en kwaliteit te kunnen genieten boeken wij weken vooraf onze plaatsen.
Dit jaar werden ons andere plaatsen toegewezen. Wij hadden 1E en 1F geboekt en moesten plaatsnemen op 1D en 2D. We konden niet naast elkaar plaatsnemen noch kon mijn vrouw aan de gereserveerde plaats aan het venster zitten. Het echtpaar met baby hield dan nog gedurende de ganse vlucht het vensterluikje dicht.
Er werd ons dan door de hostess voorgesteld een formulier in te vullen om onze zetels terugbetaald te krijgen.
U moet weten dat ik een rugpatient ben en onze plaatsen zo kies zodat ik mijn benen schuin naast mij in de beenruimte van mijn vrouw plaats omdat ik niet lang ‘recht’ mag zitten.
Door deze beperkte vrije beweging heb ik meer pijn gehad en mij de eerste dagen rustig moeten houden en niet ten volle kunnen genieten van onze welverdiende reis op Kalymnos.
Hopende dat hiermee dergelijke situaties in de toekomst vermeden kunnen worden, verblijf ik,
Met vriendelijke groeten,
Gregory Roelandt
Desired solution:
Een aanvaardbare vergoeding voor de extra pijn de eerste 3 dagen op Kalymnos en de hierbij ingeboete reisvreugde voor ons beiden.