Complaint: Hamam excursie in Kemer

user-75005 on 19 December 2011 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Via arke hebben wij een hamam excursie geboekt in Kemer Turkije. Wij werden opgehaald met z’n vieren in een busje waarvan de chaufeur als een gek via de bergen van Kiris naar Kemer reed. Levensgevaarlijk achteraf gezien, daarbij stond de muziek behoorlijk hard aan. Eenmaal aangekomen bij het badhuis werden wij ontvangen door een “vriendelijke” man. Hij vertelde over de procedure maar probeerde ons constant ook andere behandelingen aan te smeren. Tijdens de massage liep de masseur zonder reden weg en kwam even later terug met de eigenaar met het verhaal dat de masseur geen engels kende en dat hij als tolk er even bij kwam. De masseur had ondekt dat ik van alles mankeerde en dat zij met speciale behandelingen mij daar vanaf konden helpen. Achteraf bleek dat dit ook bij de andere personen was geprobeerd. Het constant aandringen voor iets waar ik niet om gevraagd had maakte het voor mij zo dat ik mij niet meer op mijn gemak voelde. Maar daar hield het niet mee op. De masseur liep met mij de kleedkamer in en ging mij afdrogen en legde vervolgens de handdoek voor mijn locker. Ik dacht in eerste instantie dat dit er waarschijnlijk bij hoorde, maar ik had mijn twijfels. Hij maakte de armband, waar de sleutel van de locker aanzat, van mijn arm los en opende mijn locker. Toen vroeg hij om geld en week geen halve meter meer van mij af en bleef vragen. Ik ben toen behoorlijk boos geworden en heb mijn klacht bij de beheerder van het badhuis neergelegd. Duizend excuses, maar het is een spel wat opgevoerd wordt en proberen iedereen zo onder druk te zetten. Ik vind dat Arke dit moet weten maar ook dat Arke moet stoppen met het samenwerken van dit soort bedrijven. Ik was er behoorlijk van slag van die dag, dat mag u rustig weten. Toen de chaufeur ons naar het hotel bracht zei hij geen woord meer. Bij het hotel liet hij ons niet eens meer uit.

Desired solution:

Stoppen met de verkoop van deze excursies en de samenwerking met dit soort mallafide bedrijven. Dat is niet Arke waardig.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben geen schriftelijke klacht van de klant ontvangen. Het is uiteraard niet de bedoeling dat onze klanten op deze wijze worden benaderd. Wij hebben de klant dit ook in een persoonlijk gesprek gemeld en excuses aangeboden voor de gang van zaken. Wij hebben de opmerkingen van de klant over de excursie doorgegeven aan de verantwoordelijke manager zodat actie kan worden ondernomen. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of