Complaint: Het niet consequent zijn van Arke

user-201456 on 27 September 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij zijn een groep van 72 Nederlanders die getroffen werden door de hotelbrand in Zanzibar, die alle door Arke na de ramp goed geholpen zijn in de vorm van vervangend hotel, en snelle terugvlucht.
Na thuiskomst moest eenieder uiteraard contact opnemen met zijn/haar verzekeringsmaatschappij, maar nu komt het.
Arke heeft mij beloofd met eenieder contact op te nemen over de afwikkeling met de diverse verzekeringsmaatschappijen, hebben ze niet gedaan, ze hebben mensen die slecht verzekerd waren wel gecompenseerd voor het bedrag wat ze tekort kwamen,en de mensen die goed verzekerd waren, wordt doodleuk verteld jullie zijn goed verzekerd dus wij zien geen noodzaak tot het overgaan van een coulance in welke vorm dan ook, dit zou een beslissing van de Raad van Bestuur zijn.
Ik vind dat indien men overgaat tot het overgaan van een coulance je geen onderscheid moet maken, we hebben allemaal het zelfde meegemaakt, gelijke monnken gelijke kappen.
En ik begrijp zelf dat Arke niks moet maar mag, ik krijg mijn Safari bv niet vergoed omdat dit niet via Arke besproken was,terwijl ik goed verzekerd was.

Desired solution:

Dat men bij Arke eenieder gelijk behandeld ongeacht hoe men verzekert is.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Responded on 18 October 2013 at 15:10

De aangeboden oplossing slaat nergens op, een telefonisch contact is geen oplossing, ik verwacht een contstuctieve oplossing.

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 27 september 2013 telefonisch contact gehad met de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of