Complaint: Hotel en excursie

user-121692 on 15 August 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Volgens de reisinformatie drie keer per week live muziek.

Zondag 29 juli excursie geboekt naar Furnas voor 4 personen, de bus voor de excursie kwam niet opdagen, tour operator Arke had vergeten om ons aan te melden, waardoor deze dag voor ons gedeeltelijk verloren ging. Er werd ons geen compensatie aangeboden.
Het eten in het hotel werd niet warm gehouden, vanaf ongeveer 20:00 uur lauw.
Na 20:00 uur werd het eten niet meer aangevuld, je moet er elke keer om vragen.
Geen entertainment.
Handdoekenservice niet voldoende, geen handdoeken in voorraad.

Reisleider heeft de klacht op 31-07-2012 bij de hotel manager gemeld voor de dagen dat wij nog in het hotel verbleven om te proberen het te verbeteren. Het heeft weinig resultaat opgeleverd.

Desired solution:

een financiële tegemoetkoming.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 20 augustus telefonisch contact opgenomen met de klant. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of