Complaint: hygiene en eten in caribbean world mahdia

user-116666 on 20 July 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Beste,

Naar aanleiding van ons verblijf in Caribbean World in Mahdia vanaf 1/07 tem 15/07 wens ik officeel klacht neer te leggen tegen dit hotel. Zijn op 1/7 toegekomen om 10.30 uur, pas kamer om 16.00 uur. Dit is netjes opgelost door arken Hostess, maar dan begint het.
1. Hygiene
Alles plakt van onder naar boven. Tafelkleden in refter zijn niet om aan te zien, erger nog daar moeten wij op eten.
Openbare toiletten zijn vies.
2. Eten
Wij zijn misschien al twintig jaar op reis geweest, zowel Tunesie, Egypte en Turkijke maar zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt. Weekend van 7/7en 8/7 hadden wij gewoon geen eten ????? Heb je dit al eens meegemaakt ? Gemeld aan hostess en heeft met de directie gesproken . That’s all !!!
3. Airo
Veertien dagen in een stinkende airco gelegen. Heeft zelf de Hostess geroken, maar niets aan gedaan ….
4. Eten en drinken
Dagelijks krijgen wij te horen, of dat de sprite op was of fanta of bestek op enz….
5. Zwembad
In het zwembad zitten beesten die daar niet in thuishoren. Gemeld aan de cleaner van het zwembad, maar wordt met ene of andere gele bus bewerkt en zo in het water gegooid. Netjes maar de diertjes blijven maar kweken.

Desired solution:

Graag had ik als tegemoetkomen 200 euro per persoon voor dit slecht hotel.
Bij Sunjets regent het ook klachten over dit hotel.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 25 juli telefonisch contact opgenomen met de klant. Arke, Afdeling Klantenservice

All complaints of