Complaint: Ik wil 1.000,- reischeques winnen!

user-134697 on 16 October 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Dit is dat op de Arke site vermeld staat. Ik wou dit zelf heel graag winnen en heb me daarom ingeschreven via de mail van mijn vriend, mijn ouders en van mijzelf om zoveel mogelijk kans te maken op deze cheque. Elke dag keek ik op alle 3 accounts om ze daarna in te voeren op de Arke site en te kijken of ik er misschien 1 gewonnen heb. Er staat namelijk dat je elke dag kans maakt op deze cheque en er per dag 100.000 uit gaan maar ik krijg deze mail de ene keer wel de andere keer niet. Zoals vandaag kreeg ik opeens de codes van zondag, maandag en dinsdag binnen terwijl ik die codes nu niet meer in kan voeren. Dit is niet de eerste keer dat ik de mails niet heb gekregen vorige week zondag heb ik niks ontvangen en nog een aantal data. Zo maak je dus nooit kans op deze reischeque. Als jullie zoon actie aanbieden vind ik dat jullie ook eerlijk moeten zijn en de mails elke dag moeten versturen. Ik heb alle mails bewaard en hierin kun je ook zien dat ik 3 mails op 1 dag heb ontvangen.
Ik ben in het voorjaar met Arke op vakantie geweest en dat was me heel goed bevallen daarom wil ik zo graag die reischeque winnen maar op zoon manier verlies je het vertrouwen in Arke.

Desired solution:

Een oplossing waar we als beide partijen blij van kunnen worden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from Arke

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Deze website, waar u uw melding hebt geplaatst, is geen onderdeel van Arke. Wanneer u een reactie van ons verwacht, dan vragen wij u ons webformulier in te vullen via de volgende link: https://www.formdesk.com/tuinederland/KS_Arke. Met vriendelijke groet, Webcareteam Klantenservice

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben de klant gevraagd ons webformulier in te vullen. Na ontvangst nemen wij contact op met de klant. Afdeling Klantenservice, Arke

All complaints of