Complaint: ipv 9 dagen nu 7 dagen vakantie!

user-196035 on 28 August 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 31-05 via Thomas Cook een reisgeboekt, naar Tunesië. Heenvlucht 18-09-2013 zou OR 1201 met vertrektijd van 06:10 zijn. terugvlucht zou 26-09-2013 zijn om 23:35 met vlucht OR 1208.
Hier onze reis ook bewust voor gekozen, en met planning rekening meegehouden (vervoer, diner in Tunesië)
Nu schets onze verbazing dat we zonder overleg zijn omgeboekt naar vlucht OR 1201 met vetrektijd 13:40, en terugvlucht om 18:20 uur met OR 1202.
Heenreis bewust gekozen voor vroege vlucht ivm diner in Tunesië.
Nu komen wij omstreeks 18:00 uur aan op vliegveld,en komen we om 20:00 uur aan op locatie waardoor wij diner missen.
Bewust voor deze vluchten gekozen ook comfort class (wat alleen nog maar beschikbaar was) dit ivm met het reis gemak voor mijn zwangere vriendin.

Ik weet dat de vliegtijden niet vast staan, maar van 1208 naar 1202 overboeking vind ik zeer slecht dat er niet met de reizigers gecommuniceerd word.

Contact gehad met Arkefly, deze geven aan dat er alleen voor meerprijs, en omboekingskosten het omgeboekt kan worden.

Desired solution:

De fout ligt bij Arke, en Arke dient met een passende oplossing te komen. liefst ochtendvlucht 1201 van 06:10 en terugvlucht om 23:35.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben de klant op 12 september 2013 een schriftelijke reactie gegeven. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of