Complaint: kids club stopt een week eerder dan vermeld in beschrijving

user-125554 on 03 September 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij verbleven op Parque Santiago III op Tenerife van 20/8 tot 31/8. In de beschrijving op internet zou de barkie kids club aanwezig zijn tot 31/8. Bij aankomst op het park was er maar een programma tot 26/8. Volgens de meiden van de animatie waren het orders van de baas omdat er te weinig kinderen zouden zijn. Er waren de laatste week nog zeker minstens 15 kinderen die er gebruik van wilde maken. Mijn eigen kinderen 5 en 6 jaar waren erg teleurgesteld hierover. Wij hebben dit speciaal geboekt omdat er tot 31 augustus animatie zou zijn.

Desired solution:

Vergoeding voor een week geen kids club we hebben hier wel voor betaald en ook op geboekt.

Message from Arke

12 years ago - Geachte heer/mevrouw, Wanneer u een melding wilt maken over uw reis, dan dient dit volgens de ANVR-Reisvoorwaarden binnen 1 maand na afloop van uw reis schriftelijk te worden ingediend bij de reisorganisatie. Deze website, waar u uw melding hebt geplaatst, is geen onderdeel van Arke. Wanneer u een reactie van ons verwacht, vragen wij u ons rechtstreeks te benaderen. Onze adresgegevens vindt u op onze website www.arke.nl onder Service - Veelgestelde vragen - Over ons - Klantenservice. Wanneer u uw reis via een reisbureau geboekt hebt, verzoeken wij u contact op te nemen met uw reisbureau voor de afhandeling van uw melding. Met vriendelijke groet, Webcareteam Klantenservice

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 19 september een schriftelijke reactie verstuurd naar de klant. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of