Complaint: klacht

user-157874 on 02 February 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wij hadden op onze reis naar egypte 2 november 2012 4.5 uur vertraging werden van het kastje naar de muur gestuurd en bij terugkomst gelijk via d-reizen een mail naar jullie gestuurd over een vergoeding en tot op de dag van vandaag nog niets van arke gehoord,zeer triest voor zo’n groot bedrijf .ik zou graag wat van arke horen of is alleen mijn geld goed als ik een reis boek maar als arke iets terug moet betalen geven ze niet thuis en teageren nog niet eens op de mailtjes die je stuurt,dat zal met deze mail ook wel weer gebeuren maar blijf volhouden stuur iedere week een mail tot ik mijn geld heb al duurt het jaren en moet ik een rechtzaak beginnen en de tv erbij halen maar betalen zullen ze zo ga je niet met je klanten om arke

Desired solution:

dat ik gewoon het bedrag krijg wat er staat voor de vergoeding ben door deze grap een dag vakantie kwijt een hoop ellende en een snipperdag omdat alleen op die dag primium comfort klas mogelijk was die we niet eens kregen omdat alles in de mist liep op schiphol

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 6 februari 2013 een schriftelijke reactie naar de klant gestuurd. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of