Complaint: Klacht

user-177998 on 13 May 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heb een vakantie geboekt, naar Tenerife, vanaf Amsterdam rechtstreeks naar Tenerife, bij het uitprinten van de tickets zie ik dat we een tussenlanding maken, maar dit wil ik niet! Heb dit ook niet geboekt!!!!! Na een zeker half uur telefoongesprek,,,0900 nr. Kunnen ze niets voor je doen! En nu!!! Ik heb betaald voor een directe vlucht zowel heen als terug ik heb zelf vliegangst slik daar pillen voor elke vakantie weer mijn vrouw heeft er jaren over gedaan om mij mee te krijgen op een vlucht ga nu met haar mee!!!!!!! Maar als ik dan ook nog eens 4 x op moet stijgen en landen ben ik klaar daarbij komt nog dat ik dit nog nooit heb mee gemaakt. Heb gisteren zoals gezegd dik een half uur een 0900 nr gebeld om het te regelen uiteindelijk kon het niet of wel of niet ja toch wel als ik een paar honderd euro bij betaal gaat het op de heen vlucht lukken.mensen van rake ik vind dit een grof schandaal van de firma rake nergens maar dan ook nergens kan ik in mijn boeking iets terug vinden over een tussen landing.treurig dit .het erge is dat ik nu al bezig ben met wat er komen gaat.ben niet bezig met de vreugd van mijn vakantie.toch nog m v g Willem vermeulen.bk nr bfk857 .ps ik nu om 20.30 aan kom ga dus geen 11 dagen maar 10 dagen op vakantie als ik aan kom ben ik net zoals nu op van de zenuwen.sorry maar zit hier erg mee.

Desired solution:

Ik wil gewoon een rechtstreekse vlucht naar Tenerife en ook weer terug naar Amsterdam zoals afgesproken en zoals het hoord te zijn.dat zal mijn gemoed richting deze vakantie goed doen.hoopende snel iets van u te horen.m v g willem vermeulen Bfk857.heb nu ook al stoelen geresefeert.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 17 juni 2013 telefonisch contact gehad met de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of