Complaint: Klacht nog steeds niet opgelost.

user-134084 on 14 August 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb op 14 juni 2013 een klacht geplaatst een dag na mijn vakantie. Ik kreeg op 27 juni telefonisch contact dat ik binnen 6 weken bericht zou krijgen, nog steeds niks gehoord. Ik vind het ronduit schandalig dat je zo lang moet wachten en arke zijn afspraak niet nakomt. Mij klacht ID is 249250 en wil nu echt wel met spoed een oplossing, we zijn het wachten beu. Ik gaf tevens in een later bericht aan dat Arke gewoon maar neerzet klacht opgelost terwijl dit niet zo is, dit blijkt dus ook het geval. Ze laten de klant gewoon weg weken wachten, laat staan… Niet Eens met een oplossing komen. Het oplossings percentage is dus volgens mij totaal nonsens. Mochten andere mensen ditzelfde probleem hebben dan zie ik graag een reactie op dit bericht zodat meerdere mensen inzien dat arke niet op de goede weg bezig is. Ik werk zelf in een grote electronica zaak, wat als ik 6 weken wacht tot ik een klacht op los?

Desired solution:

Een oplossing.. En tegemoetkoming

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De website Klacht.nl, waar u uw melding hebt geplaatst, is geen onderdeel van Arke. Wanneer u een melding wilt maken over uw reis, dan dient dit volgens de ANVR-Reisvoorwaarden binnen één maand na afloop van uw reis ingediend te worden bij uw reisorganisatie. Wij begrijpen dat u graag zo snel mogelijk een reactie wil op uw melding. Omdat wij echter uw melding moesten onderzoeken en u niet direct een antwoord konden geven, hebben wij op 27 juni telefonisch contact met u opgenomen en dit aan u doorgegeven. Wij handelen alle klachten af op datum van binnenkomst en hebben op dit moment een afhandeltermijn van ongeveer 8 weken. Op 21 augustus hebben wij u een schriftelijke reactie gestuurd. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of