Complaint: Klacht over reis naar Ibiza

user-55197 on 11 July 2011 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Onze reis naar Ibiza (boekingsnummer 2690101423) met vertrekdatum 23 juni t/m 27 juni is absoluut niet naar tevredenheid verlopen.

Drie weken voor vertrek werd ik telefonisch benaderd door een medewerker van Arke met de meededeling dat ons hotel Garbi (Playa den Bossa) overboekt zou zijn. Achteraf bleek dit een fout te zijn geweest van het hotel zelf werd ons gemeld en er bestond geen enkele mogelijkheid een andere kamer te krijgen in het hotel. Het zat gewoon vol! Vervolgens werd ons een andere optie geboden die veel minder vwb ligging, faciliteiten en sterren te zijn. Na aandringen hebben we daarom een andere optie aangeboden gekregen. Ook deze bleek minder dan onze boeking in Garbi Hotel maar bleek nog de enige mogelijkheid te zijn, welke we dus uiteindelijk hebben geaccepteerd anders hadden we helemaal niet naar Ibiza gekund! Aangezien ons dit op het laatste moment is gemeld was het voor ons ook onmogelijk zelf nog iets anders te vinden.

Enkele verschillen tussen Garbi Hotel en aangeboden optie Los Molinos:

Garbi, gratis SPA faciliteiten, ligging direct aan het strand en bij centrum van Playa den Bossa, moderne inrichting van het Hotel, 4 sterren, en bezocht door veelal jonge mensen, goed eten, kamer met balkon met zeezicht.

Los Molinos: geen gratis SPA faciliteiten, ligging niet aan het strand (15 minuten lopen tot strand), Ibiza stad was te benaderen door 120 trappen op en 120 trappen af te lopen (en dat in die hitte), zeer ouderwetse inrichting, bezoekers vooral 55+ en zeer slecht eten (ook dit hebben we daarom niet gebruikt maar wel voor betaald), 3 tot 4 sterren, kamer zonder balkon direct aan de straat.

Als je dit dus met elkaar vergelijkt en zeker na ons verblijf daar zijn wij enerzijds zeer ontevreden over de geboden oplossing (was niet vergelijkbaar en dat zou het minimaal moeten zijn) en daarnaast over de medewerking van de arke medewerker voor het vinden van een andere oplossing. Wij hebben niet het idee gehad dat deze haar uiterste best heeft gedaan een goede oplossing te vinden. We moesten het er maar gewoon mee doen en er kon verder niets geregeld worden.

Kortom: wij zijn erg ontevreden en zien graag een schadevergoeding vanuit Arke.

Desired solution:

Een korting van 300 euro per persoon. Kortom retour van een bedrag van 300 euro per persoon.

All complaints of