Complaint: Klacht vakantie Tej Marhaba

user-74339 on 14 December 2011 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Beste reisbureau,

Wij zijn in oktober all inclusive naar hotel Tej Marhaba geweest, we hebben een goede vakantie gehad maar hebben wel een paar klachten.

Omdat wij in oktober gingen hebben wij er rekening mee gehouden dat er dagen konden zijn dat het minder weer was. Tej marhaba zou een sauna en een binnenzwembad hebben. Het is in de tijd dat wij er zaten een aantal dagen niet mooi geweest, zelfs regen, nu kunt u niks aan het weer toen echter toen wij op zoek gingen naar de sauna ( waar wij gratis gebruik van konden maken ) en het binnen zwembad bleek dat deze er niet waren omdat ze aan het verbouwen waren! Dit was erg teleurstellend, vooral omdat dit nergens vermeld stond toen wij het gingen boeken! Dit was wel een grote teleurstelling vooral omdat wij de prijs die we betaald hebben oke vonden met die extra’s in gedachten.

En op de dag van het vertrek, kregen wij te horen dat wij nog 20 euro bij moesten betalen, omdat wij niet op tijd hadden uit gecheckt terwijl er nergens op geen een papier vermeld stond hoe laat wij op de dag van vertrek moesten uitchecken. Wij zijn het dus nog steeds niet eens met die 20 euro.

Wij hopen op een reactie terug.

Met vriendelijke groeten,

Joy Wijbrans

Desired solution:

die 20 euro terug en misschien een deel van het boekings bedrag, of een mooie bos bloemen in ieder geval een blijk van medeleven

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben met de klant gesproken en een uitleg gegeven. Op onze site wordt inmiddels een mededeling getoond waarin wordt aangegeven dat het binnenzwembad, de fitnessruimte en de sauna gesloten zijn. Wij hebben de klant excuses en een compensatie voor het ongemak aangeboden.

Op de dag van vertrek dient de gast de kamer tussen 10.00 uur en 12.00 uur te verlaten. De periode tussen 10.00 uur en 16.00 uur wordt door de accommodatieverschaffer gebruikt om kamers schoon te maken en eventuele reparaties uit te voeren voor de aankomst van nieuwe gasten. Soms is het mogelijk een kamer op de dag van vertrek langer te gebruiken. Hiervoor wordt dan veelal een toeslag berekend.

Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of