My complaint:
Aan het einde van onze vakantie in Mexico werden we opgehaald door een bus, net als mensen van andere resorts die ook met Arke naar Nederland gingen vliegen die dag.
Tot onze verbazing was er onvoldoende ruimte voor onze koffers. (dit met een half volle bus!!)
waarbij onze koffer er bij iedere stop om andere gasten van Arke op te halen uit gegooid(!)er werd door de buschaffeur onder toeziend oog van een medewerkster van Arke tegen de koffers letterlijk getrapt, meerdere malen om deze alsnog passend in het te kleine laadruim te krijgen.
Dit met het resultaat dat onze koffer ernstig beschadigd is geraakt.
De koffer is nu onbruikbaar, en we hebben de koffer moeten laten sealen in plastic om de inhoud nog kompleet naar Nederland terug te krijgen.
Bij aankomst op de luchthaven in Cancun is dit direct gemeld aan de reisleidster, die na ong. ons 20 min te hebben laten wachten terug kwam met de melding dat we een vergoedding van 30 usd konden ontvangen, en bij thuiskomst het maar allemaal op de reisverzekering moesten gooien, en aangeven dat dit in het vliegtuig was gebeurt.
Wij hebben haar direct verteld dat dit fraude heet, en dat Arke zelf de schade 100% zou moeten vergoeden.
Na veel moeite was ze dan in staat een verklaring op te maken, wel met fouten erin.
Het is belachelijk om klanten aan te zetten tot oplichting!! en chaffeurs in dienst te nemen die tegen koffers van klanten trappen.
Desired solution:
volledige vergoeding van koffer, en excusses.