Complaint: Lunchmogelijkheden, geen melding van problemen pinnen en aflevering op vliegveld Denpasar Indonesie

user-193467 on 12 August 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Onze klachten zijn:
1) Reisleider Bennie ons allen een voorstel deed om gezamenlijk te gaan lunchen tijdens de rondreis, daarvoor moest iedereen 9x €7,- (excl. drinken) en nog eens 1x €20,- aan fooien en koekjes/bananen voor onderweg, dus per persoon €83,- ongeacht leeftijd, maar daarvoor heb ik een stokje gestoken, met 3 studerende dochters heb ik toch een korting weten te bedingen op de fooikosten. En gezien de problemen van het pinnen een hele lastige en vervelende situatie. Komt bij dat men eigenlijk niet kon weigeren, want een alternatief was er niet. Komt bij dat de kosten voor lunch € 7,- wel erg ruim is, dus m.a.w. de reisleider pikt een leuk bedrag mee. Dit mocht door ARKE wel vermeldt worden bij boeking van de reis.
2) Waarom heeft ARKE niet een melding afgegeven dat er zich problemen voordoen met het pinnen? Een andere reisgenoot had keurig netjes een SMS’je ontvangen van haar reisburo
3) Dat wij en ook anderen veel te vroeg 12:00 uur bij het vliegveld zijn afgeleverd, vlucht GA 439 vrijdag 9 augustus vertrektijd vliegtuig 16:00 uur. Dus wel 4 uur wachten, waar men in een vertrekhal bevond waar GEEN enkele mogelijkheid tot iets te kopen (koffie, frisdrank en broodjes) zelfs geen water aanwezig was. Daarbij komt dat de vrouwelijke reisleidster/agent in het hotel Astana Pengambak ons niet op de lijst had gezet, terwijl mondeling was gezegd om 11:30 uur in de lobby te verzamelen. Een enorme misser!! Daarbij komt ook nog eens dat met deze reisleidster/agent niets te onderhandelen viel, ongustige Rupiah koers aanhoudend, terwijl de koers van de Rupiah veel hoger was.

Desired solution:

Een compensatiebedrag van ca. €25 per persoon voor het lange wachten, het gaat in mijn geval om 4 personen (3 dochters en ik).

Het had zeer zeker voorkomen kunnen worden, door de reisleidster/agent. Wij hadden bijvoorbeeld nog in de ochtend naar de winkels kunnen gaan of evt nog kunnen zwemmen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

All complaints of