Complaint: Madeira

user-36313 on 17 January 2011 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij boekten in November een vakantie naar Madeira in de maand Augustus.
Vroegboeken dan heb je de hoogste korting zeggen ze altijd.
Dus zo gezegt zo gedaan.
Na weer even gekeken in Januari is de prijs ineens een stuk lager, wij betalen nu 168 Euro teveel.
Na bellen met Arke was het antwoord, gekocht is gekocht en kregen we nul op rekest.
De vroegboekers worden dus gestraft omdat ze vroegboeken.
Na heen en weer bellen bleef het antwoord hetzelfde.
Op onze melding, maar als de prijzen omhoog gaan komen jullie wel bij ons aankloppen om even bij te betalen, dan geld de regel niet gekocht is gekocht.
Door deze houding van Arke, heeft ons doen besluiten , dat het dit jaar de laatste keer is dat wij met deze klantonvriendelijke organisatie op vakantie gaan.

Gewenste oplossing

Men kan de klanten die reeds geboekt hebben best een compisatie aanbieden.
Iets in de trant van tegoedbonnen of zo.
Maar Arke geeft niet thuis.

All complaints of