Complaint: Misleidende informatie over kamertype op website Arke

user-190031 on 22 July 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij Arke in januari een familiekamer in Italië geboekt met de volgende beschrijving:
4-persoonskamer, Familie, 4-4 pers (incl. baby)
•gelegen in hoofdgebouw•telefoon•minibar (tegen betaling)•airco•toilet•dubbele beglazing•2e badkamer met douche •2 geschakelde kamers

En via het hotel krijgen we 2 dagen voor vertrek te horen dat Arke helemaal geen familiekamer in het contract heeft met hen! We krijgen 2 2-persoons kamers naast elkaar zonder tussendeur!! Wat is daar nu ‘geschakeld’ aan?? Arke gebeld en die zeggen gewoon dat het maar net is hoe je de tekst uitlegt, huh???? Wat betekent geschakeld? Dat je over de gang naar je kinderen moet? Ik vind dit echt schandalig!

Desired solution:

Een echte familiekamer met tussendeur! Maar dat zal nu niet meer lukken, één dag voor vertrek!
Compensatie voor deze misleiding! Je zou maar kleine kinderen hebben en voor alles over de gang moeten of één ouder met één kind op één kamer moeten?? Echt misleidend. Deze kamers mogen niet als familiekamer/4persoons kamer aangeboden worden. Het zijn gewoon 2 tweepersoonskamers naast elkaar.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 26 juli een schriftelijke reactie verstuurd naar de klant. Vriendelijke groet, Arke

All complaints of