My complaint:
Voor onze vakantie vinden we het belangrijk dat we een goede accomodatie met moderne uitstraling hebben. Gelukkig hadden we die gevonden, dachten we, bij het hotel Eftalia Aytur in Turkije. In de recensies lazen we dat het hoofdgebouw was vernieuwd en een goede uitstraling had, terwijl over de bijgebouwen slechte beoordelingen waren. Daarom hebben we een appartement geboekt in het hoofdgebouw. Na de boeking kregen we een bevestiging en daarin stond o.a. dat we inderdaad in het hoofdgebouw zaten.
Wat schetst onze verbazing? Na twee maanden ongeveer krijgen we een bericht van Arke: onze excuses, maar uw appartement bevindt zich toch in het bijgebouw. Door hun excuses aan te bieden erkent Arke in mijn ogen dat ze een fout maken en ik vind dat ze niet aan de voorwaarden voldoen, omdat wij voor hetzelfde geld in een slecht appartement komen te zitten. Na een belletje wordt opnieuw de fout erkent, maar wordt aangegeven dat ze er niets aan willen doen (ze kunnen het wel, maar ze willen het niet, exact zo geformuleerd). Ik ben hier zeker ontevreden over.
Desired solution:
Het omzetten van de boeking naar een appartement in het hoofdgebouw (voor dezelfde prijs), of een financiele tegemoetkoming.