Complaint: niet hulpvaardige hostes

user-99043 on 25 April 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bijaankomst bij de luchthaven in Egypte bleek onze koffer niet aanwezig te zijn. Wij vonden dat heel vervelend en melden dat bij de hostess. Zij was allesbehalve hulpvaardig en meldde alleen dat het vaker gebeurde en dat ze geen idee had wanneer de koffer aan kwam.Zelfs zei ze opgewekt dat de koffer wel helemaal niet meer tevoorschijn kon komen. Ze heeft ons geen enkele suggestie aan de hand gedaan en alleen gezegd dat we er ook niet achteraan hoefden te bellen. Later bleek, na navraag bij de receptie van het hotel (premier le reve, hurghada) dat er een nummer was dat gebeld kon worden. De koffer kwam gelukkig na een aantal dagen. De hostess, Diana de Laat, heeft ons niet één keer gebeld om te vragen of de koffer inmiddels terecht was.

Desired solution:

Een opmerking hierover naar de hostess dat het wel fijn is om mensen in te lichten over de proceduren en iets meer empathie tonen!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 3 mei 2012 telefonisch contact opgenomen met de klant. Arke, Afdeling Klantenservice

All complaints of