Complaint: Omboeken? Dat kan niet

user-181089 on 29 May 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We zouden na ons laatste examen Frans, dezelfde nacht nog richting Kreta vliegen om daar ons welverdiende vakantie te vieren. Helaas bleek door fraude het examen verplaatst en kunnen 4 van de 5 reizigers dus niet mee vliegen omdat ze verplicht nog aanwezig moeten zijn bij het examen. Officieel zou examen tot 29-5 duren, en niet de hele week. Hierop zijn (bijna) alle examenreizen ook gepland. Het is een onvoorziene omstandigheid zeggen de meeste reisorganisatie, dus of er wordt kosteloos! omgeboekt, of er wordt in ieder geval de reis geannuleerd en terugbetaald indien men een annuleringsverzekering heeft. Dit is niet het geval bij Arke. Na telefoontjes over en weer blijkt dat Arke niks kan regelen. En geen andere vlucht, géén andere datum, géén terugbetaling vand e kosten. De vlucht weten we zelf te regelen, voor een prijs van 125 euro extra. We komen dan een dag later aan. Als het aan Arke had gelegen, waren we niet op vakantie gegaan maar wel de volle som kwijt geweest. Bedankt Arke… De vlucht wil Arke echter niet vergoeden, en ze wil ook geen transfer, zoals vermeld stond, regelen voor de gestresste vakantieganger. Slecht geregeld bij Arke, om iets te vergoeden van de kosten die door onvoorziene omstandigheden zijn gemaakt. Terwijl elke passagier annuleringverzekering heeft, en drie daarvan ook nog een reisverzekering. Waarom Arke, kan bij jongerenorganisaties goede service wel, zij boeken kosteloos om of vergoeden de reis, en bij jullie niet? Bovendien zetten jullie de vluchten zo maar op een andere tijd, zonder dit te vermelden.
Het vertrouwen dat ik in Arke had is tot een dieptepunt gedaald.

Desired solution:

Tegemoetkoming extra kosten + dag verlies van de vakantie!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 30 mei 2013 telefonisch contact gehad met de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of