Complaint: Omboeking na brand in hotel

user-196350 on 29 August 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben een reis geboekt via Globe bij Arke/Holland international ofwel TUI. Helaas is ons hotel een paar dagen voor vertrek afgebrand. Nu probeert Arke ons een ander hotel wat sowieso niet gelijkwaardig is aan het door ons geboekte hotel met extra kosten door ons neus te boren. Wij hebben onder protest moeten tekenen voor akkoord omdat wij onder andere vaccinatie kosten hebben gemaakt voor deze bestemming en 3 dagen voor vertrek geen ander alternatief elders kunnen boeken. Maar we zijn alles behalve tevreden! Vooral over de manier waarop Arke ons bejend per telefoon. Ze zijn klantonvriendelijk en onbeschoft en zeggen kortweg: Slikken of stikken.

Desired solution:

Wij wensen alle extra kosten terug te krijgen en minstens een gelijkwaardig hotel aangeboden te krijgen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 13 september een e-mail verstuurd naar de klant. Vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of