Complaint: onbeschoft in de winkel

user-38793 on 02 February 2011 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In de winkel werd meteen mijn personnsgegevens gevraagd ondanks dat ik melde datik voor informatie kom.De sfeer werd meteen grimmig.Een stagiaire hielp mijen miste de vaardigheid,ze werd niet begeleid.Na een 30 minuten werd er een paketreisje uit het systeen getoverd (te duur) ik ging dus voor een los ticket.Uiteindelijk 3 mogelijkheden.Ik wilde over mijn boeking 10 minuten nadenken ,omdat er 3 verschillende bestemmingen waren.Ik moest meteen mijn persoonsgegevens geven . De cheffin kwam erbij en begon schreeuwerig kenbaar temaken dat dat de polisi was.Nadenken mocht niet ondanks mijn verzoek.Ik probeerde haar nog kenbaar te maken dat ik echt wilde boeken maar heel even wilde nadenken.Maar het geschreeuw ging gewoon door.Ook vertelde ik dat 3 jaar geleden ik in deze winkel(lineusstraat) Amsterdam dezelfde discussie had,waarop ze doodleuk reageerde met:IK begrijp niet wat U hier nog komt doen….Tsja moet ik meer vertellen?! Ik ben maar weggegaan en heb mijn reis bij globe geboekt waar fatsoen wel normaal is…was binnen een uur rond,en daar mocht ik wel 10 minuten nadenken!Kortom Arke afrader!DE vele klachten op dit forum deden mij helemaal huiveren over Arke.

Gewenste oplossing

Arke adviseerde mij nooit meer in de winkel te komen en dat advies zal ik opvolgen.brrrr.
Een oplossing? Dat is aan Arke…..

All complaints of