Complaint: onjuiste informatie

user-97462 on 18 April 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Tijdens het boeken, juist gevraagt om vroeg in de ochtend te vertrekken. Op de eerste tickets, staan ook die tijden, (5.10 uur), drie dagen later nieuwe tickets en vertrektijd, 14.00 uur. Hadden wij dit geweten, was er niet geboekt! Omdat dit nu al de tweede keer is, (rechtstreekse vlucht, wordt bij het verkrijgen van de tickets, vlucht met een tussen stop, reis duurde daarom 3 uur langen!)dat zoiets bij boeking bij Arke voorkomt,is dit reden om nooit meer bij Arke te boeken!!

Desired solution:

in de vroege ochtend vertrekken!!! Zoals bij boeking vermeld!! Wilt u mij zeggen, dat de hele vlucht eruit gehaald is?

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 19 april 2012 telefonisch contact opgenomen met de klant. Arke, Afdeling Klantenservice

All complaints of