Complaint: onvriendelijk

user-25052 on 16 October 2010 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

als de dag voor vertrek is aangebroken moesten we ons om 16.00 melden bij de receptie ivm vervoer naar vliegveld.
Deze vlucht was vertraagd met drie uur ( or 364 ) dus we werden nu om 19.00 opgehaald en zal vertrekken om 23.05.
Niemand gezien van Arke maar een stenciltje aan de muur geplakt door mensen van het park.
Omdat wij met familie waren die op meerdere parken zaten kwamen we achter via hun dat er vertraging terug reis was en de terugvlucht pas om oo.40 zal plaats vinden dit omdat we gezamelijk terug vliegen.
Echter wij werden zonder ter woord gestaan over de vraag wanneer het vliegteug zal vertrekken van Hato ( vliegveld op curacao ) om 19.00 naar het vliegveld gebracht.
Mochten daar 5 uur wachten ( van 19.00 tot 00.40 ) met een etensbon van 12,50 gulden per persoon.
Hiervoor kan je 1 blikje cola kopen .
Ik vind het schrofterig dat we als vee zijn behandelt en dat jullie niet eens de mensen durven te vertellen hoe het echt zit.

Gewenste oplossing

verras me

All complaints of