Complaint: overboeking londen

user-187932 on 07 July 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wij hebben 5-4 2013 reis geboekt naar londen hotel colombia krijg 1 week van tevoren dat hotel overboekt is en dat we naar hotel queenspark konden heb op internet wezen kijken en dit hotel kreeg slechte recensies dus waren het er niet mee eens ,zijn bij arke wezen zoeken en 1 dag van tevoren werd ik gebeld ik kon of bij het vliegveld gaan zitten 25 km bij hydepark vandaan waar het ons om ging,of queenspark en we konden 65 euro terug krijgen ,we hebben het gedaan onder protest we stonden met ons rug tegen de muur hadden rolling stones kaarten voor hydepark 6 juli maar hotel was echt drama heb geen nacht geslapen wegens kamertje 5 hoog en 40 graden konden ons kont niet keren daar ,zijn vandaag terug gekomen en ben er nog boos om kan ik nog iets tegen dit geval doen of hebben we gewoon pech en komt arke hier mee weg mvg t froon

Desired solution:

de oplossing die arke ons heeft geboden klopt van geen kanten queenspark boek je van 79 euro per nacht en colombia 122 laat ze dat maar eens uitleggen dus met die 65 euro ben ik het niet mee eens

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Responded on 19 July 2013 at 11:44

niet opgelost arke kwam met een voorstel van 2x 65 euro wij zijn het daar niet mee eens heb arke email gestuurd met uitleg over dit hele gedoe mvg t froon de ruiter

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 18 juli 2013 telefonisch contact gehad met de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of