Complaint: reis Elgauna

user-156157 on 26 January 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ben door reisleider ter plaatse niet goed geinformeerd over terugreis,ook was hij er ruim 15minuten te laat op afgesproken tijd.

Ophaaltijd stond niet in Arke map,telefoon werd niet aangenomen.

Desired solution:

bos bloemen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 27 juni 2013 telefonisch contact gehad met de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of