Complaint: reisleiding

user-181223 on 30 May 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

toen wij een week in zuid Spanje waren hebben we de reisleiding niet gezien. Ook stond onze vlucht niet op het bord voor de vertrekkende vluchten in het hotel. we hebben zelf naar het kantoor van Arke moeten bellen om te horen hoe laat wij de volgende dag opgehaald werden! IN eerste instantie kon degene in het kantoor ons helemaal niet vinden echter na ons in de wacht gezet te hebben en we tien minuten gewacht hadden kregen we te horen dat we om 6 uur in de ochtend opgehaald werden!! Ik vind dit ronduit ongelooflijk.

Desired solution:

Ik denk dat een geldelijke vergoeding op zijn plaats is en hoop dat U contact opneemt met Arke (Zuid Spanje. We zaten in het hotel Las Palmeras in Fuengirola van 16 mei tot 23 mei!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 17 juni telefonisch contact gehad met de klant. Vriendelijke groet, webcareteam Arke

All complaints of