Complaint: reisleiding

user-181223 on 06 June 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

toen we op vakantie waren in zuid Spanje in hotel Las Palmeras zou op gezette tijden een reisleider aanwezig zijn, die hebben wij echter NIET GEZIEN!!!!!!
Ook werd niet op het vertrekbord medegedeeld hoe laat wij opgehaald zouden worden bij vertrek terug naar Nederland. we hebben zelf het kantoor in Malaga moeten bellen.
Daar werd in eerste instantie gezegd dat we er niet bij stonden maar na 10 minuten hadden ze ons gevonden en konden ze ons vertellen dat we 10 minuten na 6 uur in de ochtend opgehaald werden. de reisleiding op het vliegveld deed er nogal laconiek over!!!!!

Desired solution:

ik vind een geldelijke vergoeding op zijn plaats en een fax of bericht richting Arke reisleiding in Fuengirola is ZEKER OP ZIJN PLAATS, MET ERIN ONZE ONGENOEGEN EN IK DENK UW VERZOEK NIET VAKER TE DOEN!!!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 17 juni 2013 telefonisch contact opgenomen met de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of