Complaint: Reissom Brazilie onjuist toegezegd

user-175914 on 27 April 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 25 maart j.l. was ik bezig om een reis naar Brazilie te reserveren via de chat. De reissom die ik door kreeg bedroeg 629 euro p.p.(excl.reserveringskosten) Echter bleek op de factuur een reissom van 729 euro te zijn berekend.
Nadat ik dit signaleerde heb ik meteen contact opgenomen met het contact servicecenter van Arke. Zij kon niets terug vinden verder en ik liet weten de reis alleen te willen voor de toegezegde 629 euro. Toen ik daarna weer terug belde om te checken hoe of wat bleek dat de boeking reeds definitief was en wel voor 729 euro p.p. Indien ik wilde annuleren zou ik aan kosten zitten. Dit was uiteraard al helemaal niet de bedoeling!! Ik had dus weinig keus. Er moest per omgaande betaald worden anders zou de reis gecancelt worden tegen annuleringskosten. Ik zei dit niet te accepteren. Als compensatie was het enige dat zij kon doen de 20 euro reserveringskosten laten vervallen. Nou, ik heb de reis betaald. Maar wel aangegeven het er niet bij te laten zitten. Er zou een melding van gemaakt worden. Helaas bleek later dat ik dit zelf alsnog moest doen. Dus bij deze dan.
Ik ben een trouwe en vaste klant bij Arke. Ik boek regelmatig zeker 2 of 3 keer per jaar mijn reizen bij Arke. Ik hoop en ga er vanuit dat deze vervelende kwestie op een goede manier zal worden opgelost.

Desired solution:

Ik zou de afgesproken 629 euro willen krijgen alsnog. Dus 100 euro p.p. gecrediteerd krijgen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arke to pickup complaint

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Ik heb nog niks gehoord? Hoe staat het ermee? ? Hoor graag.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 23 mei 2013 een schriftelijke reactie naar de klant gestuurd. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of