Complaint: Respectlose afwikkeling en minachting van je klanten t.b.v. een klacht over slechte hotel accommodatie.

user-109454 on 05 August 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Aan Arke klantenservice Hoofddorp,6 Augustus, 2012
T.a.v. mevr. M. de Wit
Zuiderval 120, 7543 EZ
Enschede.
K. Groenewoud
Uw kenmerk: BCNCZW, AR, 2012250123
Reis met Arke naar Bodrum (Turkije)

Betreft: Respectlose afwikkeling en minachting van je klanten t.b.v. oer vklacht betreffende slechte hotel accommodatie.

Mevr. M. de Wit,

Zoals wederom in mijn vorige schrijven van 14 juli, 2012 j.l. aan U vermeld is dit klantenservice bureau van Arke de naam klanten service niet waard vinden wij!
Jullie verzuimen op alle fronten waaraan een klantgerichte bureau en organisatie aan zou moet voldoen.
Wij moeten maar aannemen dat U onze vorige (aangetekende) brief heeft ontvangen en dat Arke intern met de afwikkeling van onze klacht bezig is,…. een illusie?

Ik heb U in mijn vorige schrijven gevraagd binnen 3 werkdagen na ontvangst te antwoorden, waaraan U wederom niet aan heeft voldaan? Wat is de reden hiervoor?
Inmiddels is het vandaag 6 Augustus, 2012, en U en uw organisatie heeft wederom het fatsoen niet opgebracht ons netjes te antwoorden?
Uiteraard straalt er vanuit ons schrijven boosheid/telergesteldheid naar U en uw organisatie uit, omdat wij vinden dat je zo niet met je klanten omgaat, punt uit!

Wij blijven erbij dat er een duidelijke gerichte klacht ligt en wij als groep behoorlijk vakantie bederf en plezier hebben ontvangen en wij dit wederom niet licht zullen opnemen.
U/Arke geeft ons wederom geen keus en zal ook deze brief op de Website “Klachten.nl” moeten zetten, omdat wij vinden dat iedereen mag weten hoe disrespectvol jullie met een je klanten omgaan.
U, als woordvoerder en Arke klantenservice laat ons als een groep van 8 personen, sins u laatste schrijven van 26 juni, 2012 zonder enige vorm van communicatie wachten, en stel maar weer de vraag:
• Waar ligt het probleem bij jullie?
• Is er al onderzoek gedaan of zijn jullie nog steeds in onderzoek?
• Wordt er aanvullende info van ons als groep verwacht?

Ik meld U en Arke nogmaals, dat onze klacht en de door ons gewenst restitutie van een deel van de reissom door vakantie bederf á raisson van € 150, — (euro) per persoon blijft staan! Wij vinden er recht op te hebben daar er door Arke niet geleverd is in verhouding naar de reissom middels eenslechte accommodatie.

Verwacht van U opnieuw binnen 3 werkdagen na ontvangst van dit schrijven een serieus schriftelijk antwoord of er al vorderingen zijn gemaakt inzake onze klacht, of deze al serieus onderzocht zijn en wanneer er mogelijk zicht is op een beslissing/afwikkeling inzake deze klacht?

Indien wij opnieuw geen antwoord van U mogen ontvangen voor 11 augustus/2012, zijn wij genoodzaakt echelon hoger U organisatie in te gaan om daar mogelijk wel netjes gehoor te vinden.

In afwachting van U schrijven,
K. Groenewoud

Fam. G van Wijnen,
Fam. R. Moet,
Fam. L. Aikema

Desired solution:

Ik meld U en Arke nogmaals, dat onze klacht en de door ons gewenst restitutie van een deel van de reissom door vakantie bederf á raisson van € 150, --- (euro) per persoon blijft staan! Wij vinden er recht op te hebben daar er door Arke niet geleverd is in verhouding naar de reissom middels een slechte accommodatie.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Deze melding is dubbel geplaatst, waardoor deze melding wordt gesloten. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of