Complaint: Retour vlucht

user-136767 on 25 October 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

2 weken vakantie geboekt via de site van Arke naar Varadero-Cuba.
Comfort class geboekt zowel op heen als terugreis.
Heenvlucht ging prima, niets op aan te merken.

Echter de retourvlucht (van Varadero naar Cacun en van Cacun naar Amsterdam), je kon je plaatsen reserveren, toen wij dit ruim een week voor de retourvlucht wilden doen waren er geen stoelen naast elkaar meer beschikbaar, alleen uit elkaar, nogal vreemd dat je niet automatisch naast je reisgezelschap zit (we waren met 2 pers.)

Op de vlucht naar Cacun, lekte er water op mijn schouder, wat volgens cabine personeel, een normaal gevolg is van condensvorming. Nu ben ik van mening dat als je een aanzienlijk bedrag betaald voor een stoel je ook recht hebt op een droge zitplaats, ik heb dit dan ook als zeer storend ervaren en heb in de comfort class, duidelijk niet comfortabeler gezeten als in economy class.

Desired solution:

Een vergoeding voor het ongemak zou op zijn plaats zijn.
Ik heb 3 foto's gemaakt waar duidelijk op te zien is dat het niet om enkele druppels gaat maar dat ook mijn buurmans stoel erg nat word evenals de armleuning,ik kan er echter maar 1 selecteren.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from Arke

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Wanneer u een melding wilt maken over uw reis, dan dient dit volgens de ANVR-Reisvoorwaarden binnen 1 maand na afloop van uw reis schriftelijk te worden ingediend bij de reisorganisatie. Deze website, waar u uw melding hebt geplaatst, is geen onderdeel van Arke. Wanneer u een reactie van ons verwacht, dan vragen wij u ons webformulier in te vullen via de volgende link: https://www.formdesk.com/tuinederland/KS_Arke. Met vriendelijke groet, Webcareteam Klantenservice

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Comment by poster of the complaint

11 years ago - ik vind het niet echt de oplossing die ik in gedachten had, ik wil geen bon voor bij arke te besteden, die verplicht me weer om een vlucht bij jullie te boeken.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 31 oktober 2012 een schriftelijke reactie naar de klant verstuurd. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of