Complaint: Schiphol stuurt mij door naar Arke

user-114766 on 12 July 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Klacht: De Travel Update service werkt niet. Om 11.31 bericht dat alles volgens schedule loopt voor betreffende vlucht. Daarna geen enkel bericht meer terwijl de vlucht in plaats van 13.15 al om 12.30 was geland. Wij waren dus veel te laat om mijn moeder van 80 op te halen. Slechte service kortom.

Geachte heer/mevrouw,
In deze mail vindt u de gewijzigde status van vlucht OR0366 uit Bonaire op 24-06-2012.

Schematijd: 13:15
Verwachte tijd: 13:15
Status: Verwacht

Desired solution:

Hier is helaas niets meer aan te doen maar wellicht kan eea voorkomen worden voortaan. Je gebruikt tenslotte niet voor niets deze "service".!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

.

All complaints of