Complaint: Service ver te zoeken

user-164843 on 02 March 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

onze klacht: wij hebben geboekt voor de periode 26-02 t/m 02-03. Uit de informatie die wij gehad hebben stond geen tijd gemeld dat wij konen inchecken. Ivm de drukte op de weg zijn wij vrijdag avond gaan rijden een maal daar aangekomen in de ochtend werd ons verteld dat wij pas om 5 uur in de middag ons appartement in konden. En werden wij verzocht om terug naar buiten te gaan, heel leuk met een baby van 8 maanden die je nergens te eten kon geven of te verschonen.!!!!!! Na een hele dag rond geslenterd te hebben mochten wij om 5 uur ons appartement in, het appartement was nog zo smerig dat we eerst zelf hebben kunnen poetsen, 1 ruit was volledig gesneuveld ook dit was bekend bij hun maar werd niks aan gedaan. De deuren konen niet op slot en bij het boeken werd ook gemeld gratis wifi ook deze informatie was niet juist!!!!!! Wij gebeld naar arke werd ons verteld dat 5 uur inchecken heel normaal is voor wintersport en dat ze niks voor ons konden doen leuk als dat ook van te voren gemeld wordt, gevolg iedereen ziek + verkouden

Desired solution:

Tegemoet koming

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 27 juni 2013 telefonisch contact gehad met de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of