Complaint: SLECHSTE vakantie + hotel ooit

user-55999 on 21 July 2011 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Oke.. bij aankomst moesten wij ons melden bij de receptie. Geen enkel kon een redelijk engels. Zij hebben ons enkel gemeld welk gebouw wij zouden komen te logeren, want het hotel waar wij zaten (PALMA BAY RESORT) in Mallorca heeft verschillende gebouwen. Wij moesten zelf uitzoeken welk gebouw het was en waar. BELACHELIJK. tot daar aan toe, we kregen de pas van de hotelkamer om die te openen, de eerste avond al gelijk deed de pas het niet. Dus moesten wij weer het hele stuk met alle koffers teruglopen naar de receptie. Toen wij aankwamen bij de receptie, zei de medewerker van de receptie dat de pas het gewoon deed en er niets mee aan de hand was. Niet eens dat hij er even naar keek). Dus gingen wij weer terug naar ons hotelkamer en zagen dat de pas het gewoon NIET deed. Tot aan 3 keer teruglopen naar ons complex, liep er een beveiliger mee en die deed de deur voor ons open. Eenmaal binnen, EEN RAMP! we kwamen echt in een hele kleine kamer, en wij hadden GEEN balkon terwijl ARKE had gezegd dat wij die wel zouden krijgen en een föhn, zie filmpje op de site http://www.arke.nl/vakantie/spanje/balearen/mallorca/el-arenal/clubresort-palma-bay/video.aspx . Ook deed de airco het niet en belden wij dus de receptie op, tot aan twee keer toe bellen nam hij op en deed alsof hij ons niet begreep en hing gewoon op!!! Dus zijn wij weer teruggelopen naar de receptie om te vragen hoe dit zit. hij zei dat wij morgenochtend terug moesten komen en dit moesten regelen met de baas en die zou ons een andere kamer geven met balkon. De volgende dag gingen wij naar onze hostess en die had ons een compensatie gegeven dat wij een gratis excursie mochten voor het 1 dag zitten zonder balkon en airco. hier waren wij tevreden mee. Daarna volgden de volgende problemen: wel IEDERE dag moesten wij teruglopen naar de receptie omdat de pas het niet deed, dit was erg vervelend en lijkt mij zeker ook heel vervelend en zwaar voor ouders met kleine kinderen. Het personeel was HEEL erg slecht, chagrijnig en erg onvriendelijk. Het eten was om uit te spugen echt NIET te doen. Elke dag hetzelfde, het komt je strot uit na 3 dagen.

DE LAATSTE DAG VOOR VERTREK:
het was de laatste overnachting in het hotel en wij kwamen in de avond 23.15 aan. WEER werkte de pas niet en waren wij eerst zelf een kwartier lang aan het proberen om de pas te laten werken. Daarna gingen wij naar de receptie en die vertelde ons de eerste keer dat de pas op de verkeerde datum stond en aangaf dat ons verblijf tot 19 juli was (terwijl dit 20 juli was) De man van de receptie zei dat hij de datum zou veranderen en dat de pas het nu weer deed. Tot aan TWEE KEER teruglopen naar de receptie deed de pas het niet. Wij hebben eerst een drie kwartier moeten wachten tot iemand ons kon helpen. daarna kwam de beveiliging die er niets van begreep om onze hotel kamer te openen met een soort apparaat dat een sleutel is tot alle hotelkamers. toen moesten wij weer teruglopen en zaten wij daar weer een half uur te wachten. wij hadden onze hostess gebeld voor noodgevallen en die heeft ons niet echt informatie gegeven waar wij iets aan hadden. zij luisterde niet naar wat wij zeiden, want tot aan drie keer toe moesten wij soms dingen herhalen. rond 01.30 kwam een meneer van het hotel die eigenlijk GEEN dienst had, ons proberen te helpen. Ook hij kreeg de deur niet open. Hij zei ons dat wij dan moesten wachten tot 06.30 de technische dienst kwam en de kamerdeur open kon krijgen. Wij zeiden dat wij 11.00 moesten uitchecken en dit dus niet zouden doen en dit opgelost moest worden! hij zei dat hij zou kijken of het niet lag aan de batterijen. en het lag aan de batterijen. die had hij verwisseld. ik vond het belachelijk dat de receptie een medewerker uit zijn bed moest bellen en dit niet zelf met de BEVEILIGER kon oplossen. Uiteindelijk na 2,5 uur (02.30) konden wij ons hotelkamer binnen. De volgende dag moesten wij 11.00 s ochtends uitchecken en mochten wij wel in het gebouw blijven. dit hebben wij echter niet gedaan omdat wij het hotel ERG slecht vonden en gewoon echt chagrijnig werden van het hotel en het personeel. Zo slecht dat wij zelfs naar het vliegveld gingen en na 11 uur en 45 minuten ons vliegtuig pas vertrok. dit wilden wij liever dan in het vreselijke hotel blijven.

Uiteindelijk aangekomen in nederland:
We waren aan het wachten op de koffers en 1 van de koffers miste. Deze was in plaats van in nederland, in FRANKRIJK gekomen!!! hoe kun je zo een ongelooflijike fout maken, wij vonden het belachelijk. De mevrouw die ons hielp was ook heel arrogant en keek ons heel vies aan. Wij vroegen aan haar of wij hier een vergoeding voor kregen en zij zei dat je dit niet krijgt. wij moesten een formulier invullen en krijgen de koffers binnen twee dagen terug.

door al deze problemen heeft arke het voor ons verpest en gaan wij daarom echt NOOITT meer met Arke op vakantie.
Het was een vreselijke vakantie, 800 euro betaald en kijk wat wij ervoor terug hebben gekregen.

Nooit meer met Arke.

Desired solution:

Wij willen een compensatie krijgen en daarbij een vergoeding voor alle genoemde problemen behalve het probleem waar wij al een compensatie voor gekregen hebben. vooral voor de gemiste koffer willen wij een vergoeding.

wij vinden dit echt niet kunnen, een fout is menselijk maar dit soort fouten, zijn geen fouten maar gewoon niet alert zijn en niet goed kijken!!!

All complaints of