Complaint: slechte reisleiding

user-109725 on 17 June 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij zijn aangekomen op 14 juni j.l in hotel armonia. Over het hotel niks te klagen, wel over reisleiding. Ze zou hier op vrijdag 15 juni om 12.15 komen, en is niet geweest. Wij hebben met meerdere reizigers een uur zitten wachten en mevrouw is niet geweest. Excursies die wij wilde boeken zijn nu dus niet geboekt, ook de excursie voor het nederlands elftal vanavond, kan niet geboekt worden. We liggen nu al dagen aan het strand en zwembad omdat de reisleider niet is komen opdagen.

Desired solution:

Dat ze alsnog komt voor a.s. Vrijdag, want 5 dagen wachten is echt te lang. En 1 excursie naar keuze gratis.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Onze reisleiding heeft inmiddels contact opgenomen met de klant. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of