Complaint: Stoelreservering

user-139939 on 06 November 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 6 november om 16.00 uur Nederlandse tijd is mijn terugvlucht Van Las Palmas naar Amsterdam Schiphol.
Ik heb 30,– p.p. (2 personen) betaald voor stoelen bij de nooduitgang voor de terugvlucht. Nou check ik in en zij n wij in Economy geplaatst op andere stoelen dan waar ik 30,– p.p. voor betaald heb. Omdat ik stoelen gereserveerd had, heb ik dus geen comfort klasse geboekt. Had ik dit geweten had ik mijn geld wel daaraan uitgegeven dan aan een stoelreservering, waar niet aan gehouden wordt.

Desired solution:

Ik wil graag mijn 60,-- terug, daar ik geen gebruik van mijn gereserveerde stoelen heb kunnen maken.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from Arke

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Wanneer u een melding wilt maken over uw reis, dan dient dit volgens de ANVR-Reisvoorwaarden binnen 1 maand na afloop van uw reis schriftelijk te worden ingediend bij de reisorganisatie. Deze website, waar u uw melding hebt geplaatst, is geen onderdeel van Arke. Wanneer u een reactie van ons verwacht, dan vragen wij u ons webformulier in te vullen via de volgende link: https://www.formdesk.com/tuinederland/KS_Arke. Met vriendelijke groet, Webcareteam Klantenservice

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

All complaints of