Complaint: Te winnen reischeque!

user-161279 on 16 February 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ben het helemaal eens met de vorige klacht. Heb ook al 2 x een vraag hierover op facebook gesteld. Ook daar geen enkele reactie. Ook geen melding van klanten op facebook en/of twitter dat ze een cheque gewonnen hebben. Erg teleurstellend voor zo’n organisatie om een actie uit te zetten en vervolgens nooit een prijs uit te keren. Ik ga nu maar een klacht indienen bij de reclamecodecommissie. Dit is misleiding. Altijd mijn vakantie geboekt bij Arke maar dit wekt zoveel ergenis op dat ik dit jaar voor Jiba gekozen heb. Jammer, tegenovergesteld resultaat voor ARKE lijkt me.

Desired solution:

Duidelijkheid geven. Publiceer de prijswinnaars.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 4 juli 2013 een schriftelijke reactie gegeven aan de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of