Complaint: Teleurstellende service van Arke

user-21247 on 10 September 2010 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij zijn naar Tunesie geweest. We zaten in een all-inclusive hotel (waar veel minder all-inclusive was dan op de website van Arke beschreven stond) maar omdat de kwaliteit en service erg slecht waren hebben we besloten naar de betaalde barren in het hotel te gaan.
Doordat wij op een avond zeer slecht en agressief behandeld werden in het hotel is de volgende dag de reisleidster van Arke gekomen. Zij zag de ernst van de situatie in en vond het erg vervelend voor ons, zij vond dat wij daar niet konden blijven en zou een ander hotel voor ons zoeken. De voorgestelde oplossing was een hotel wat een behoorlijke achteruitgang voor ons was. Wat nog erger was is dat wij een bedrag van 150 euro moesten betalen (!) aan het hotel dat ons zo slecht had behandeld, anders mochten we niet weg! Wij waren het er niet mee eens. Toen we de reisleidster vroegen waarom wij bij Arke boekten als zij ons geen fatsoenlijke oplossing konden bieden in zo’n geval, zei ze dat we dan de volgende keer inderdaad maar zelf moesten boeken en niet via Arke. Ook zei ze dat er een Tweede Oorlog zou moeten uitbreken voordat klanten een upgrade zouden krijgen. Niet de manier om met klanten om te gaan lijkt me zo. Inmiddels terug blijkt nadat we een brief hebben gestuurd, de klantenservice zich niet zo druk te maken over wat hun reisleidster allemaal tegen klanten zegt en dat klanten met een goed gevoel terugkijken op hun reis, of op zijn minst op de service van Arke. Daarnaast heeft de ene persoon het over omboekingskosten terwijl iemand anders beweerd dat het annuleringskosten waren, we weten niet eens wat en waarvoor we hebben moeten betalen! En Arke schijnt het ook niet te weten. Erg teleurstellend.

Gewenste oplossing

Op dit moment heeft Arke aangeboden telefoonkosten en de helft van de annuleringskosten (of wat het dan ook moge zijn) te betalen. Wij willen de telefoonkosten, de annuleringskosten en andere kosten die we hebben moeten maken doordat we naar het andere hotel moesten gaan, vergoed hebben.

All complaints of