Complaint: Terugvlucht door een andereTjechische maatschappij

user-123328 on 24 August 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 22 augustus zouden wij met Arkefly terugvliegen van Gran Canaria naar Nederland. Ten eerste was deze vlucht vertraagd met een uur, waarschijnlijk vanwege niet gemelde tussenstop op Tenerife.
Bij de balie aangekomen kregen we te horen dat er een ander toestel kwam waardoor de klasses en de stoelreserveringen vervielen. Hierdoor konden wij niet meer bij elkaar zitten. In het toestel aangekomen bleek dat het een Tjechisch toestel met Tjechische bemanning was, plus 1 stewardess van Arke.
Er was geen video beschikbaar, geen kussentjes, geen dekens en niet voldoende eten en/of drinken.
De stoelen waren doorgezeten en de beenruimte veel te klein.

Volgens de dame bij de balie hadden we nog geluk anders hadden we nog langer moeten wachten. Volgens de dame in het vliegtuig was dit toestel ingezet vanwege de vakantiedrukte.
De betaalde kosten voor het online inchecken en stoelreserveren en de klasse krijgen we retour.
Echter over de veel slechtere kwaliteit van het vliegtuig, geen service en de vertraging van meer dan een uur, daar wordt niet over gesproken.
Doordat we meer dan een uur vertraging hadden, heeft mijn vriend nog een extra dag vrij moeten nemen van zijn werk.
Op Schiphol aangekomen konden we de luchthaven niet in omdat de deur nog afgesloten was.

Desired solution:

Graag ontvang ik excuses en een schadevergoeding. Niet alleen de terugbetaling van de online stoelreservering en de klasse.
Tenslotte heb ik geboekt en betaald, om te vliegen met Arke Fly en niet met een lowcost Tjechische maatschappij.
Daarnaast is er op de dag zelf een mail gestuurd met de mededeling dat de nieuwe etickets de volgende dag gedownload konden worden.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 3 september telefonisch contact opgenomen met de klant. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of